Având în vedere că, în prima zi de încasare a impozitelor și taxelor locale pentru 2021, s-a creat aglomerație la punctele de încasare deschise în cartierele municipiului Craiova, Primăria Municipiului Craiova, prin Direcția de Impozite și Taxe, aduce la cunoștința opiniei publice că s-a suplimentat numărul de casierii de la punctele de încasare din cartierele: Craiovița Nouă (Bulevardul Oltenia Bl. 65A1 parter), Calea Bucureşti nr. 51C (Piaţa centrală) și, respectiv, 1 Mai (Str. Independenței nr. 12, Bl.7, parter).

Astfel, reamintim programul de lucru al casieriilor din cartiere:

  • punct de încasare Calea Bucureşti nr. 51C (Piaţa centrală) în zilele de luni, marţi, joi şi vineri între orele 08:30 – 16:00 și miercuri între orele 08:30 – 18:00;
  • punct de încasare str. Mitropolit Firmilian nr. 14, de luni până vineri între orele 08:30 – 16:00;
  • punct de încasare Craiovița Nouă (Bulevardul Oltenia Bl. 65A1- parter), de luni până vineri între orele 10:30 – 18:00;
  • punct de încasare Brazdă ( Doljului, nr. 37, Bl. G4, parter), de luni până vineri între orele 10:30 – 18:00;
  • punct de încasare Rovine ( Nicolae Iorga, nr. 31, Bl. E1, parter), de luni până vineri între orele 10:30 – 18:00;
  • punct de încasare 1 Mai ( Independenței nr. 12, Bl.7, parter), de luni până vineri între orele 10:30 – 18:00;
  • punct de încasare Lăpuș (Calea București, nr. 137, Bl. T6, parter),de luni până vineri între orele 10:30 – 18:00.

Reamintim opiniei publice că impozitele și taxele locale pot fi achitate și prin alte modalități, în afara deplasării la cele 7 (șapte) puncte de încasare deschise în cartierele municipiului Craiova.

Astfel, persoanele fizice și juridice pot alege una dintre modalitățile mai jos menționate pentru plata obligațiilor fiscale:

  1. Plata electronică prin intermediul paginii de internet www.ghiseul.ro

Persoanele fizice si persoanele fizice autorizate pot achita impozite si taxe datorate bugetului local al Municipiului Craiova pe pagina de internet www.ghiseul.ro la orice oră, pagina fiind disponibilă în orice moment al zilei.

  1. Plata cu ordin de plată

Persoanele juridice şi persoanele fizice pot achita cu ordin de plată:
Banca: Trezoreria Municipiului Craiova
Beneficiar: Primăria Municipiului Craiova
C.U.I. – 4417214

Pentru codul de cont corespunzător plății dorite, trebuie accesat:

Lista conturi IBAN disponibilă pe site-ul:

http://primariacraiova.ro/ro/taxe-si-impozite/conturi-iban.html

  1. Plata prin internet banking

Contribuabilii care doresc să plătească impozitul prin internet trebuie să aibă un cont de internet banking deschis la orice bancă, din care să facă un virament bancar, în lei, din contul propriu în contul IBAN asociat tipului de impozit pe care îl are de achitat.

Contul IBAN asociat impozitelor si taxelor locale venituri ale Primăriei Municipiului Craiova poate fi identificat consultând site-ul

http://www.primariacraiova.ro, secţiunea INFORMAŢII PUBLICE >  TAXE SI IMPOZITE > „Conturi IBAN”.

  1. Plata prin mandat poștal

Contribuabilul se prezintă la orice oficiu poștal și achită suma ce reprezintă impozitul pe clădire, teren sau auto.
Mandatul poștal are 2 părți: mandatul poștal propriu-zis și cuponul.

  • Pe mandatul poștal se va trece la destinatar Primăria Municipiului Craiova, adresa: Str. A.I. Cuza nr. 7, precum și suma în cifre și în litere.
  • Pe fata cuponului mandatului poștal se va trece: expeditorul cu adresa exacta/completă și suma în cifre.
  • Pe verso-ul cuponului se completează la rubrica loc pentru corespondență destinatarul – Primăria Municipiului Craiova
    Cont nr. (lista conturi IBAN)deschis la Trezoreria Municipiului Craiova
    Localitatea: Craiova
    Suma reprezintă: Exemplu: impozit clădire/teren/mijloace de transport etc.
    Contribuabilul poate trimite mandatul poştal cu confirmare de primire.

Prin intermediul aplicației online https://impozite.primariacraiova.ro/, pot fi consultate toate impozitele și taxele datorate de către contribuabili. Pentru a avea acces la aplicație, se completează cererea pusă la dispoziție pe linkul:

https://primariacraiova.ro/pozearticole/userfiles/files/CERERE%20eliberare%20-recuperare%20%20credentiale%20ETAX.pdf

Totodată, menționăm că autoritatea locală a demarat procedura de identificare a altor spații pentru deschiderea de noi puncte de lucru în mai multe cartiere, pentru evitarea aglomerației, reducerea timpului de așteptare, dar și pentru respectarea normelor de distanțare impuse de reglementările în vigoare pe perioada pandemiei.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.