“Deși în 2012, când am preluat mandatul de primar, am găsit o regie falimentară, cu datorii de peste 400 de miliarde către ANAF, BRD și diverși furnizori și un parc auto care nu corespundea cerințelor călătorilor, am reușit împreună cu conducerea RAT Craiova să achiziționăm, din 2012 și până în prezent, 67 de autobuze noi.
De asemenea, calea de rulare a tramvaiului pe tronsonul Craiovița Nouă – Shell a fost reabilitată.
Au fost scrise proiecte în valoare de peste 80 de milioane de euro care au fost sau urmează a fi implementate: achiziția a 17 tramvaie noi, achiziția din fonduri nerambursabile a 46 de autobuze electrice, 46 de stații de încărcare lentă și a 11 stații de încărcare rapidă, în valoare a peste 28 de milioane de euro, reabilitarea celor 2 tronsoane nereabilitate de rulare a tramvaielor (zona Henry Ford si tronsonul Craiovița Nouă – Izvorul Rece), reabilitarea și modernizarea autobazei, reabilitarea și modernizarea depoului de tramvaie.
Un alt proiect cu finantare din fondurile proprii RAT Craiova este construirea/modernizarea a peste 60 de stații de așteptare, atât pentru transportul public cu tramvaiul cât și cu autobuzul.
De asemenea, Craiova a fost primul oraș din țară care a implementat aplicația on-line de cumpărare a biletelor de transport, aplicație care oferă și informații în timp real despre traseul mijloacelor de transport în comun. A mai fost implementat sistemul de achiziționare a tichetelor de călătorie contactless, direct din mijlocul de transport sau din aplicație”, a spus fostul primarl al Craiovei, Lia Olguța Vasilescu.