În data de 30.07.2020, începând cu orele 1100,  SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR MALU MARE își va începe activitatea  în regim autonom, în subordinea Consiliului Local din localitate, fiind  al 54-lea serviciu public de evidență a persoanelor din județul Dolj.

Activitatea de primiri cereri şi eliberări acte de identitate s-a desfăşurat în comuna Malu Mare din luna noiembrie 2019 cu sprijinul și sub autoritatea Consiliului Județean Dolj reprezentat prin Direcția Publică Comunitară de Evidență a Persoanelor Dolj, până la acest moment fiind primite și soluționate 508 cereri formulate de persoane din această comună.

Avantajele majore ale funcționării serviciilor de evidență a persoanelor în fiecare localitate din județ, sunt acelea că  cetăţenii nu trebuie să se mai deplaseze în altă localitate pentru obţinerea unui document de identitate şi  se reduce substanţial perioada de timp  până la care se  obţine un nou document de identitate.

Comuna  Malu Mare înregistrează o populație de aproximativ 5600 persoane iar majoritatea dintre acestea trebuie să-și actualizeze adresa de domiciliu înscrisă în actele de identitate ca urmare a hotărârilor Consiliului Local de atribuire nume de străzi la toate arterele de circulație din această unitate administrativ teritorială.

Programul de  funcționare al serviciului va fi  zilnic de luni până vineri, între orele 0830-1630, în ziua de luni programul prelungindu-se până la ora 1830.

Pentru informații suplimentare sau alte detalii, cei interesati se pot adresa Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Malu Mare cu sediul în incinta Primăriei din comuna Malu Mare, strada Primăriei nr.7 – tel:0351430146, fax:0351431103 sau Direcţiei Publice Comunitare de Evidenţă a Persoanelor Dolj – e-mail contact@evidentadolj.ro,

tel: 0351437039, fax:0251421624.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.