image_pdfimage_print

 

Măsurile luate de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) DOLJ, la jumătatea lunii martie, în scopul prevenirii și limitării răspândirii noului coronavirus COVID-19 se prelungesc pe întreaga durată a stării de urgență.

În următoarele săptămâni, publicul nu va avea, în continuare, acces în incinta OCPI Dolj. Astfel, primirea sesizărilor, petițiilor și memoriilor se va face prin corespondență, folosindu-se mijloacele de comunicare electronică sau poștă, până la ridicarea restricțiilor impuse de autorități pe durata stării de urgență.

De asemenea, solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite accesând site-ul OCPI DOLJ -www.ocpidolj.ro-, dar și prin intermediul liniilor telefonice care vor funcționa de luni până joi în intervalul orar 8.00 – 16.30 și vineri între orele 8.00 – 14.00, sau prin e-mail. Audiențele vor fi acordate doar telefonic sau prin e-mail.

Toate aceste măsuri au scopul de a proteja publicul și salariații, în egală măsură.

Numerele de telefon și adresa de e-mail destinate beneficiarilor serviciilor oferite de OCPI Dolj sunt următoarele:

 

email: dj@ancpi.ro

telefon: – 0251414286 – centrala OCPI Dolj

– 0251418018 – fax secretariat

– 0251413128 – secretariat

– 0251413129 – relația cu publicul

– 0251411708 – relația cu birourile notariale

– 0251411646 – fax pentru birouri notariale

           

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.